ΜΑΝΟΣ ΚΟΥΝΟΥΓΑΚΗΣ

Μάνος Κουνουγάκης

Βιογραφικό Σημείωμα

Γεννήθηκε το Σεπτέμβριο του 1985 στο Ηράκλειο και ζει στην Αθήνα, όπου και εργάζεται ως καθηγητής αγγλικής γλώσσας. Είναι επίσης υπεύθυνος συντονισμού στη Σχολή Πυροδότησης Θεατρικής Γραφής των Θανάση Τριαρίδη και Βαγγέλη Χατζηγιαννίδη στο Θέατρο Πορεία.

Είναι απόφοιτος του τμήματος Αγγλικής Φιλολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Συνέχισε με μεταπτυχιακές σπουδές στην Αμερικάνικη Λογοτεχνία στο Πανεπιστήμιο του Essex. Στην πτυχιακή του εργασία ανέλυσε τις ελληνικές επιρροές στην ποίηση της Hilda Doolittle. Σε διδακτορικό επίπεδο μελέτησε τις έννοιες της αρχής και της τάξης στις τραγωδίες του Άγγλου θεατρικού συγγραφέα του 17ου αιώνα Nathaniel Lee.

Κείμενά του έχουν συμπεριληφθεί σε ανθολογίες και περιοδικά στην Ελλάδα και το εξωτερικό, όπως το βρετανικό Focus και τα αμερικάνικα Scifaikuest και Illumen. Έχει παρακολουθήσει εργαστήρια δημιουργικής γραφής στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Για παράδειγμα, υπήρξε μαθητής του Derek Walcott στη Βρετανία. Έχει διακριθεί με θεατρικά μονόπρακτα, ποιήματα, διηγήματα και σενάρια, όπως το βραβείο χαϊκού Vladimir Devidé του International Academic Forum και οι υποψηφιότητες στα Dwarf Stars Awards 2014 και 2016, τα βραβεία ποίησης του φανταστικού της American Science Fiction Poetry Association.

Μεταφράσεις του έχουν δημοσιευτεί σε περιοδικά και ανθολογίες. Ενδεικτικά αναφέρονται οι εξής: Οδυσσέας: Ένας Ελληνικός Μύθος (Πατάκης, 2013) και Living/Writing: Inner and Outer Landscapes of Irish and Greek Poets (Peter Lang, 2018). Υπήρξε δημιουργός και διαχειριστής του ηλεκτρονικού λογοτεχνικού περιοδικού Chalice (2014-2017), καθώς και μέλος της συντακτικής ομάδας του αγγλόφωνου λογοτεχνικού περιοδικού Prachya Review (2015-2017) από το Μπανγκλαντές. Αρθρογραφεί σε λογοτεχνικά περιοδικά.

Τα θεατρικά του έργα The Guevara Show (2018), Mankind (2018), Manster (2018), Kindergrave (2019), To Beast Or Not To Beast (2019), Άνθη, Λίγα Άνθη για τους Νεκρούς (2019) γράφτηκαν στα πλαίσια των Εργαστηρίων Πυροδότησης Θεατρικής Γραφής του Θανάση Τριαρίδη και δημοσιεύονται ελεύθερα για ανάγνωση σε αυτή εδώ τη σελίδα.

Photo Credit: Γιώργος Παπαδόπουλος