ΜΑΝΟΣ ΚΟΥΝΟΥΓΑΚΗΣ

Το Θαύμα της Αγίας Φόνισσας

2020

Κατεβάστε το σε PDF

Η Μαίρη και η Σύλβια είναι έγκλειστες σε ένα κελί λόγω της αντίθεσής τους προς το απολυταρχικό καθεστώς της Βασιλομήτορος, την οποία αποκαλούν Φόνισσα. Μόνη τους επαφή με τον έξω κόσμο είναι ένα ψηλό παράθυρο από το οποίο βλέπουν τα παπούτσια των περαστικών. Μια κρατική λειτουργός, η Ρενάτα, τις επισκέπτεται καθημερινά για να τις πείσει να υπογράψουν τη δήλωση μετάνοιας. Τη μέρα που εξελίσσονται τα γεγονότα η Ρενάτα τις ενημερώνει πως η Βασιλομήτωρ έκανε ένα θαύμα και θα ανακηρυχτεί αγία. Επίσης πως θα ελευθερώσει δύο κρατούμενες προς τιμήν της αγιοποίησής της. Ενώ χιλιάδες κόσμου μαζεύεται στους δρόμους για να τιμήσει τη Βασιλομήτωρ, οι έγκλειστες θυμούνται με τρόμο και δέος πως μπορεί να σαγηνεύσει τον καθένα με τη μαγευτική παρουσία της. Μπορούν άραγε να γοητευτούν από το αντικείμενο του μίσους τους;


Πρόσωπα: Μαίρη, Σύλβια, Ρενάτα

Άδειος Κόσμος

2020

Κατεβάστε το σε PDF

Ο Άδειος Κόσμος δεν είναι απλά ένας από τους πολλούς παράλληλους κόσμους. Είναι ένας κόσμος εν αναμονή καθώς περιμένει μια γυναίκα και ένα άνδρα που αγάπησαν ο ένας τον άλλο αληθινά και που η αγάπη τους δεν είχε τη τύχη που της άξιζε στον κόσμο τους. Ο Ρίτσαρντ, το αγόρι της Χίλντα, πέθανε όταν και οι δύο ήταν νέοι. Έτσι, χρόνια αργότερα, η Χίλντα κάνει μια επίκληση και φτάνει στον Άδειο Κόσμο περιμένοντας ένας Ρίτσαρντ από κάποιο παράλληλο κόσμο να δεχτεί το κάλεσμά της. Εκείνος έρχεται όμως δεν τη θυμάται και τόσο καλά. Σταδιακά άλλοι τρεις Ρίτσαρντ κάνουν την εμφάνισή τους. Είναι κάποιος από αυτούς το αγόρι της; Αγάπησαν τη Χίλντα του κόσμου τους όπως εκείνη τον Ρίτσαρντ της; Και πως θα μπορέσει να επιλέξει; Ενώ αυτά και άλλα ερωτήματα τους φέρνουν σε αδιέξοδο, ο Άδειος Κόσμος αρχίζει να καταρρέει.


Πρόσωπα: Χίλντα, Ρίτσαρντ 1, Ρίτσαρντ 2, Ρίτσαρντ 3, Ρίτσαρντ 4

Άνθη, Λίγα Άνθη για τους Νεκρούς

2019

Κατεβάστε το σε PDF

Μακρινό μέλλον. Ένα πρόγραμμα προσομοίωσης πραγματικότητας επιτρέπει σε κάθε άνθρωπο να διατηρήσει την ύπαρξή του μετά τον θάνατό του σε ένα περιβάλλον που ο ίδιος έχει επιλέξει. Η Λορένα έχει διαλέξει να αναστηθεί στο θεατρικό έργο Λεωφορείο ο Πόθος του Τενεσί Ουίλιαμς. Παίρνει τη θέση ενός δευτερεύοντα χαρακτήρα, της γυναίκα που πουλάει λουλούδια για τους νεκρούς, και προσπαθεί να αλλάξει το τραγικό τέλος της Μπλανς. Ωστόσο, κάθε φορά που κάνει κάποιο λάθος χειρισμό, το πρόγραμμα την ανασταίνει ξανά, μεταφέροντάς την στην αρχική της θέση.


Πρόσωπα: Λορένα, Μπλανς, Στέλλα, Στάνλεϋ

Θεοκρατική κοινωνία. Κάθε γυναίκα οφείλει να υποβληθεί σε τεχνητή αμνησία και να κλειστεί σε ένα ταφικό κτίσμα μόλις η πρώτη της κόρη γίνει πέντε χρονών. Μετά τον εγκλεισμό της θεωρείται νεκρή. Κάθε τάφος ενώνεται με δύο άλλους. Έτσι δημιουργείται μια κοινωνία νεκρών για την οποία δεν γνωρίζουν τίποτα οι ζωντανοί. Η Έμιλι μπαίνει στον τάφο της γνωρίζοντας μόνο πως είναι νεκρή. Μετά από λίγο την επισκέπτονται η Σύνθια και η Αμάντα, οι δύο έγκλειστες από τους διπλανούς τάφους. Την βοηθούν να προσαρμοστεί και ανταγωνίζονται για τη φιλία της. Όλες τους έχουν μυστικά τα οποία θα βγουν στην επιφάνεια καθώς η Αμάντα θα ταυτίσει την Έμιλι με την κόρη της και η Σύνθια θα προσπαθήσει να την οδηγήσει σε μια αποτρόπαια πράξη.


Πρόσωπα: Έμιλι, Σύνθια, Αμάντα

Ο Βίκτωρ Φρανκεστάιν επιστρέφει στο εργαστήριο του έπειτα από ένα πολύμηνο ταξίδι. Εκεί βρίσκει το αντρόγυνο πλάσμα του να τον περιμένει. Η θηλυκή πλευρά έχει βρει τα ημερολόγια του δημιουργού της και έχει μάθει τόσο για τη δημιουργία της όσο και για την ύπαρξη της αρσενικής μορφής. Δηλώνει δυστυχισμένη και ζητάει από τον Φρανκεστάιν να διορθώσει το λάθος του και να τους κάνει ένα τέλειο ανδρόγυνο πλάσμα. Η αρσενική μορφή έχει άγνοια της αλήθειας. Ωστόσο έχει κι αυτή τα δικά της αιτήματα. Πού θα οδηγήσει η σύγκρουση δημιουργού-δημιουργήματος; Θα μπορέσουν οι δύο μορφές να έρθουν σε πραγματική επαφή μεταξύ τους;


Πρόσωπα: Βίκτωρ Φρανκενστάιν, Τέρας (θηλυκή και αρσενική πλευρά)

The Guevara Show

2018

Κατεβάστε το σε PDF

The Guevara Show. Οκτώβριος 2008. Μετά τον Τρίτο Παγκόσμιο Πόλεμο, τη διάλυση των Ηνωμένων Πολιτειών και την παρακμή της Σοβιετικής Ένωσης, η Αμερικανική Ένωση έχει εξελιχθεί στη νέα υπερδύναμη. Ο Γκεβάρα αποτελεί τη σπουδαιότερη αλλά και την πιο αμφιλεγόμενη μορφή της ιστορίας καθώς διοίκησε για χρόνια την Αμερική με απολυταρχικό τρόπο. Νιώθοντας τη σωματική παρακμή αλλά και το τέλος να πλησιάζει ο Γκεβάρα ζητάει μια παγκόσμια διακαναλική συνέντευξη στο γραφείο του. Δίνει άδεια μονάχα σε ένα νεαρό δημοσιογράφο να εισέλθει στο χώρο. Εκεί σπάει κάθε νόρμα των παραδοσιακών συνεντεύξεων μετατρέποντάς τη σε ένα ριάλιτι σόου που θα θυμούνται για χρόνια οι λαοί του κόσμου.


Πρόσωπα: Ερνέστο Γκεβάρα, Χάιμε Βέρα (δημοσιογράφος), Σκηνοθέτης

Το θεατρικά έργα μπορούν να διαβαστούν ελεύθερα. Ωστόσο, αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία. Σε περίπτωση που κάποιος ενδιαφέρεται να τα μεταφέρει στη σκηνή ή να τα αναδημοσιεύσει, παρακαλείται να επικοινωνήσει με το συγγραφέα.